donderdag 8 september 2016

Leerling 2020 werkconferentie

Op 20 september organiseert Leerling 2020 in Breda de werkconferentie Digitale didactiek voor docenten. Voor deze conferentie is nog een aantal plaatsen beschikbaar. Aanmelden kan via deze link. Mocht je je al hebben aangemeld voor deze werkconferentie of is deze werkconferentie geschikter voor een collega, wil je deze mail dan doorsturen naar andere collega’s.  

 

Doel van de werkconferentie is om je te laten ervaren hoe je ict zodanig kunt inzetten dat het je lessen verrijkt. Tijdens de conferentie ga je zelf aan de slag door het maken van een opdracht. Voordat je zelf aan het werk gaat, maak je via een Proeverij eerst kennis met verschillende tools, werkvormen en theoretische onderbouwingen. Deze komen vervolgens weer terug in de opdrachten. De opdrachten en de bijbehorende proeverijen vind je op onze website.

 

In maart 2016 vond de eerste werkconferentie Digitale didactiek plaats in Utrecht. Een impressie van deze conferentie kun je hierbekijken. Een van de deelnemers zei over deze conferentie:

“Wat ik goed vond aan de werkconferentie digitale didactiek was dat we aan de slag gingen met een tool. Daar hou ik van. Gewoon uitproberen. Het was handig dat er hulp en begeleiding aanwezig was. Doordat we direct met de digitale tools konden werken, ging ik met een tevreden gevoel weg. Ik ben vaardig geworden in screencast-o-matic. Deze tool gebruik ik inmiddels in mijn lessen.”  – Latifa Ouchene, Tabor College d’Ampte

 

De werkconferentie is van 14.30 – 18.00 uur op het Tessenderlandt in Breda. Via ditinschrijfformulier kun je tot en met 15 septemberinschrijven. Deelname is gratis.

 

Met vriendelijke groet,

Projectteam Leerling 2020

Schoolinfo
Aidadreef 4
3561 GE Utrecht 

030 232 48 90 
Leerling2020@schoolinfo.nl
www.schoolinfo.nl | www.leerling2020.nl

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.