maandag 19 september 2016

Voor het eerst met de iPad aan het werk? Maak een afspraak

Dinsdags en donderdags kun je - liefst op afspraak - bij me terecht voor je vragen rondom het gebruik van iPads en andere digitale dingen die je nodig hebt op school.
Veel voorkomende vragen behandel ik ook tijdens mijn workshop op a.s. donderdag.
Je kunt vragen ook tevoren bij mij indienen natuurlijk! Dan houd ik er rekening mee.

Enkele voorbeelden:


  • Apple ID instellen... tips over wachtwoorden zijn niet overbodig.
  • Instellen en gebruik van iCloud... dan kun je overal altijd bij.
  • Een automatische reservekopie laten maken... want je wilt niet alles kwijt zijn bij een storing.
  • Notificaties in- en uitschakelen... want je wilt geen schattig berichtje van je geliefde zien opdoemen tijdens het afspelen van een informatief Youtubefilmpje in de klas.
  • Regels instellen in je schoolemail, zodat mails van leerlingen automatisch in de juiste map terechtkomen (deze is van Johanna!)
  • Weten wat leerlingen nu wel en niet zien van Magister ELO en hoe je de ELO ├╝berhaut kunt gebruiken op de iPad.

ENZOVOORT!

Ik zie je graag, donderdag of op de werkkamer tegenover 10aL.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.